این آموزش برای کسانی مناسب هست که ذهنشون پر هست از حرف های تکراری. حرف های تکراری مثلا: برو از سایت رنک دار لینک بگیر.برو از سایت مرتبط لینک بگیر.لینک فالو بگیر.لینکی بگیر که هم مرتبط باشه هم DA بالایی داشته باشه.ریپورتاژ بگیر با کلمه کلیدیت و دو سه تا بیشتر توش لینک نکن و تو عکس ریپورتاژت alt با کلمه کلیدی بذار. یا لینک سازی نکن تولید محتوا کن خودشون بیان تو رو لینک کنند(اگه کنند). Off-Page SEO فقط لینک سازی نیست! عصر، عصر وابستگی فاکتور های سئوست.همه چیز در کنار هم، جواب میده و با این کلیشه ها هم کار به جایی پیش نمیره یا به اندازه کافی پیش نمیره. سرفصل های کلی این آموزش: بخش اول – صورت مساله ها و چگونگی تحلیل – Off-Page SEO فقط لینک سازی نیست – لینک بیلدینگ کلاه سفید؟! – مفهوم صحیح سئو کلاه خاکستری – روش های آف پیج و لینک سازی ۲۰۱۲ هنگام ظهور پنگوئن – عبارت بک لینک با کیفیت! – جستجو شدن اسم برند شما در گوگل – PBN ها – در Off-Page SEO فقط چگونگی مهم است.چگونگی باعث ایجاد کیفیت می شود. – هسته و مرز کلاه خاکستری – سرعت اجرای لینک سازی چقدر باشد؟ – ضرر های ایجاد لینک بدون ایجاد فاکتور های برند – فاکتور های مهمتر از بک لینک – موتور جستجو چطور اعتبار و نسخه اصلی یک برند را تشخیص می دهد؟ بخش دوم – پیاده سازی و اجرا بر اساس آموزش های بخش اول – چگونگی استفاده از سایت های UGC – نحوه افزایش طبیعی و ارزان social signal ها – چگونگی اثربخشی به ریپورتاژ ها و بک لینک ها به شکلی که با الگوریتم های گوگل، سازگار باشد. – چگونگی ایجاد ارتباط بین Mark-Up و Off-Page – چگونگی توزیع آنکر تکست ها در لینک سازی – چگونگی توزیع بک لینک های نوفالو در لینک سازی – نحوه نگارش ریپورتاژ و روش موثر کردن زنجیره ای سایر فاکتور های آف پیج با هر ریپورتاژ – چگونگی استفاده از الگوریتم فراموش شده و کارامد و غیر مشهور گوگل در سال ۲۰۱۸ – روش دقیق استفاده از سیستم های بازدید طبیعی برای ایجاد بخشی از فاکتور های Off-Page – چگونگی حرکت روی لبه امن کلاه خاکستری بدون نزدیک شدن به کلاه سیاه – چگونگی هماهنگی فاکتور های رضایت کاربر با فاکتور های Off-Page و لینک بیلدینگ – روش موثر کردن PBN ها – روش های ضریب دادن به اثر بک لینک ها – روش های کاهش هزینه برای ایجاد فاکتور های آف پیج – معرفی روش هایی که مصنوعی بودن ریپورتاژ را به راحتی برای گوگل، لو می دهد و روش جلوگیری از آن – روش استفاده از Citation ها با کمترین هزینه برای وب سایت های فارسی – کارهایی که سریعا منجر به پنالتی می شود – لینک سازی در سایت های خارجی بخش سوم – جمع بندی و تدوین استراتژی با توجه به نوع و هدف سایت – برنامه ریزی یک استراتژی Off-Page و Link-Building برای هر نوع وب سایت – اجرای استراتژی بر اساس نوع سایت و تعدد کلمات کلیدی یا به صورت کلی برای کل محتوای دامنه. – تدوین استراتژی برای سایت هایی که رتبه آن ها قفل شده است یا پنالتی الگوریتمی شده اند. – تدوین استراتژی برای سایت های تازه تأسیس و سایت های دارای قدمت متوسط و زیاد https://seorooz.net/advanced-off-page-seo/

comment